Een jaar vol dieren en cijfertjes: lees ons Jaarverslag 2021!

Info

Het is niet zozeer een kwestie van ‘geen geluid maken’ maar meer een zaak van ‘beter luisteren’. Dat leerde konijn Beemster ons, die in 2021 ernstig gewond in het asiel terechtkwam en wonderwel herstelde. Beemster siert de cover van ons Jaarverslag 2021. Hierin kijken we terug op dit tweede coronajaar, waarin we 700 honden, katten, konijnen en tamme vogels uit de wijde regio Leiden opvingen. Onder hen waren 450 zwerfdieren, waarvan we er 185 met hun baasje konden herenigen. Daarnaast zorgden we elke dag voor gemiddeld 24 pensiongasten, samen goed voor in totaal bijna 9000 verzorgingsdagen! En ook: 151 röntgenfoto’s, 51 gebitssaneringen, 113 castraties/sterilisaties en nog veel meer. Download het hele jaarverslag hier als pdf of blader het hieronder digitaal door.

Laatste blog & nieuws

Evenement
18 april 2024

Bied mee op echte kunst en steun de asieldieren!

Eenmaal, andermaal… Heeft u ooit een kunstveiling willen bijwonen? Dit is uw kans! Kom op vrijdagavond 3 mei naar de jaarlijkse Kunstveiling van de Leidse Kunsthistorische Vereniging. En wie een kunstwerk koopt, steunt de asieldieren!

6 april 2024

Dag omaatje…

“We hebben een mooie nalatenschap binnengekregen” meldt Nicolette verrast. Het blijkt van mevrouw M., een zeer dierbare klant die verschillende asielhondjes een liefdevol thuis heeft gegeven. Lees in dit blog het bijzondere verhaal van mevrouw M. en haar geliefde Max, Billy en Tommie.

3 april 2024

Loopt u met ons mee?

Onze jaarlijkse collecteweek komt er weer aan: van 21 tot en met 25 mei gaan we langs de deuren. Meld u nu aan als collectant en help de dieren in uw regio!